Ovaj beli auto je na letnjim gumama, a u 6:30 ujutru je poledica. Pun je grad skupih automobila čiji vlasnici neće da stavljaju uže zimske gume i felne, jer misle da su iznad ostalih.
Jeste da auto-škole i tehnički pregledi neosnovano pljačkaju motorizovano stanovništvo, preskupo naplaćujući svoje usluge dok u zamenu za taj novac ne pružaju odgovarajuće obrazovanje i uslugu, ali ovde nije to jedini razlog. U ovom slučaju je problem u gluposti kao posledici neiskustva. Poslednjih 10-15 godina su poledica i sneg veoma retki (zbog globalnog poremećaja klime) i juniori jednostavno nemaju predstavu šta ih čeka. Oni tripuju da kad sednu u kola to je isto kao i GTA na kompu. Onda se malo iznenade...
U 05,00 sam presao preko mosta iz smera Sr. Kamenice. Zamno je isao kamion zimske sluzbe sa tankovima iz kojih redovno u zimskom periodu polivaju most protiv mrznjenja.
Mislim da nisu odgovorne samo auto škole da veliku odgovornost nose i psiholozi kod kojih za dva minuta obaviš pregled i on zaključi da si sposoban, a u stvari nikada ne bi smeo da sedneš i voziš zato što si bahat, samoživ i ne poštuješ nikakva pravila.
Prvo i osnovno pravilo, koje su izgleda zaboravili da vas mladje nauce u autoskoli, je: po ledu se nikako ne koci kocnicom vec (ako bas mora) motorom a takodje se izbegava i naglo dodavanje gasa. O motanju volana da i ne govorim.
Mostovi se "sole", tj posipaju se tecnim rastvorom kalcijum hlorida (CaCl2) a ne natrijum hloridom (klasicna so), takozvano "mokro posipanje", mostovi i nadvoznjaci. To se radi iz kamiona koji nazad imaju rezervoar za tu tecnost i prskalice, ne klasicni posipaci za putarsku so. Dodatno, mokro posipanje tecnim rastvorom kalcijum hlorida "radi" i do -17c.
Jutros sam vozio iza takvog kamiona, JKP Put ima opremu za to, kao i svako javno preduzece u svakom gradu. Zbog ostecenja mostova i nadvoznjaka tretiranje iskljucivo ide sa CaCl2.
Znam o cemu pricam.
gde je država....
kako decu obučavaju u auto školama?
vozač sam 30 godina ali čega sam se nagledao u poslednjih par godina toga nije bilo..čim vidim zadimljenog bmw-a,poluraspadnutu alfu ili neki fiat bravo...eto preleću ulaze u makaze...igraju igrice
Nema u principu ovde veze sa brzinom, ne divlja se vise nego i na drugim mestima. Prolazim svako jutro tuda u ovo vreme, oko 6-7. Problem je kad je ispod 0, i vlaga, uhvati se led na mostu, tanak sloj, plus desava se da voda se sliva sa stubova i ledi na putu. Tj nije u sustini problem led, nego sto se most ne soli na vreme (ok koristi se mokro posipanje jer je most a ne so za puteve).
Jutros sam prolazio nazad nekih 20min posle nesrece nazad ka Kamenici, i tek tad se pojavio posipac za mokro posipanje. Kasno za to. Vec izaslo sunce i do 8 leda ne bi bilo vise.
Jos jedna stvar - problem je izlazak iz tunela... vozis, ne znas sta je na izlazu iz tunela... i odjednom uletis na zaledjeni put. Neiskusni odmah legnu na kocnicu umesto samo da puste gas. I opa odes ili u bankinu ili u auto pored. Ja nekad znam da ce biti cirkus na mostu usporim vec u tunelu i dam 4 zmigavca da upozorim iza ljude.
Resenje je da se, znaju se vremenski uslovi, JKP Put mora most redovno da posipa. Vlaga, minus, most iznad reke.... takav led kad se uhvati (toliko tanak skoro se ni ne vidi) je jako jako opasan.
Moj zakljucak: taj most zimi se preventivno mora posipati 5-6 ujutro, ne kad se led vec uhvati i kad krecu ljudi da se zakucavaju u bankine (pogledati stanje bankina... ovo nije retko)
Zurilo se da se stigne na posao... leva traka se koristi (mada jure i ostalima) kao da je rezervisana za "nagari ga kolko more" iako je ogranicenje celim putem, od ulaska u tunel Miseluk pa do grada 80 km/h a pred NIS-om vec i 50 km/h. Tako da kojom god trakom da se ide - 80 km/h (slovima: osamdeset max.)
I eto sad... 22god momak, dok prohoda, zaraste, terapije, cuda, zicanje na promenu vremena, sve zbog par sekundi nepaznje, zbog da se ne zakasni 5min. Dobro je sto se samo na ovome zavrsilo, jer su ljudi zaista nepazljivi i bezobzirni mimo svake mere. Nije tema, ali pojam leve trake i na drugim saobracajnicama postoji - neko je koristi za skretanje u levo, a neko mu blica jer on "levom pretice kao da je na autputu a ne u naseljenom mestu". Tuga
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Mladić povređen u lančanom sudaru na Mostu slobode
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.12.2021.
•08:12 > 08:49
Komentari 12
sve jasno
Saša
Djordje
Leona
neko iz 1973
Dzo
Jutros sam vozio iza takvog kamiona, JKP Put ima opremu za to, kao i svako javno preduzece u svakom gradu. Zbog ostecenja mostova i nadvoznjaka tretiranje iskljucivo ide sa CaCl2.
Znam o cemu pricam.
SELO
mile
PurgerNS
kako decu obučavaju u auto školama?
vozač sam 30 godina ali čega sam se nagledao u poslednjih par godina toga nije bilo..čim vidim zadimljenog bmw-a,poluraspadnutu alfu ili neki fiat bravo...eto preleću ulaze u makaze...igraju igrice
Dzo
Jutros sam prolazio nazad nekih 20min posle nesrece nazad ka Kamenici, i tek tad se pojavio posipac za mokro posipanje. Kasno za to. Vec izaslo sunce i do 8 leda ne bi bilo vise.
Jos jedna stvar - problem je izlazak iz tunela... vozis, ne znas sta je na izlazu iz tunela... i odjednom uletis na zaledjeni put. Neiskusni odmah legnu na kocnicu umesto samo da puste gas. I opa odes ili u bankinu ili u auto pored. Ja nekad znam da ce biti cirkus na mostu usporim vec u tunelu i dam 4 zmigavca da upozorim iza ljude.
Resenje je da se, znaju se vremenski uslovi, JKP Put mora most redovno da posipa. Vlaga, minus, most iznad reke.... takav led kad se uhvati (toliko tanak skoro se ni ne vidi) je jako jako opasan.
Moj zakljucak: taj most zimi se preventivno mora posipati 5-6 ujutro, ne kad se led vec uhvati i kad krecu ljudi da se zakucavaju u bankine (pogledati stanje bankina... ovo nije retko)
Novonasađeni
Vozac
I eto sad... 22god momak, dok prohoda, zaraste, terapije, cuda, zicanje na promenu vremena, sve zbog par sekundi nepaznje, zbog da se ne zakasni 5min. Dobro je sto se samo na ovome zavrsilo, jer su ljudi zaista nepazljivi i bezobzirni mimo svake mere. Nije tema, ali pojam leve trake i na drugim saobracajnicama postoji - neko je koristi za skretanje u levo, a neko mu blica jer on "levom pretice kao da je na autputu a ne u naseljenom mestu". Tuga
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H